İade ve İptal Koşulları

Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir nedenden dolayı iade etmek istediğinizde izlemeniz gereken yol ve bilmeniz gerekenler şu şekildedir:

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 7 (yedi) gün içerisinde iade talebinizi ve ürünle alakalı probleminizi yazılı olarak email ile bize iletmeniz ve ürünü teslimat tarihinden itibaren 7 (yedi) gün içerisinde bize geri göndermenizi rica ediyoruz. 7 (yedi) günü aşan bildirimlerde maalesef iade kabul etmiyoruz.

 

İade edeceğiniz ürünü eksiksiz, orijinal faturasıyla, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, sipariş numarası ile İletişim bölümündeki adresimize geri göndermeniz gerekmektedir.

 

İade edeceğiniz ürünün kargo ücreti gönderen tarafından karşılanacaktır. Gönderen tarafından kargo ücreti karşılanmadığı takdirde Naturalse kargo ücretini ürünün iade bedelinden kesme hakkına sahip olacaktır.

 

Müşterinin tercihine bağlı iade ve değişim işlemlerinde kargo ücreti müşteriye aittir. Ürünün hatasından kaynaklanan iade veya değişimlerde ise kargo Naturalse’ye aittir. İade etmek istediğiniz ürünün kusurlu olması durumunda, yapılacak inceleme sonrasında iadeniz onaylanacak ve kredi kartınızdan çekilen tutar hesabınıza yatırılacaktır.

 

İadeniz onaylanmasının ardından size iadeniz ile ilgili durum bilgisini e-mail ile bildiriyor ve ürün bedelinizin geri ödemesini yapıyoruz. Kredi kartınıza yapılan geri iadenin ekstrenize yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama iki - üç hafta sürebiliyor. Bu süreç her bankanın kendine özel uygulaması olup, Naturalse’nin bu sürece herhangi bir müdahale hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartı ekstrenize yansımasında yaşanan gecikme ile ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

CAYMA HAKKI DIŞINDAKİ İADE İŞLEMLERİ

Tüketicinin "Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı" sadece bahsi geçen alışveriş gerçekleştikten sonraki 7 (yedi) gün içerisinde iade talebi bildirilen ürünlerin geri alımı için geçerlidir. 7 (yedi) günü aşan sürelerde iade kabul edilemez. Ancak siz üretim hatası olduğunu düşündüğünüz ve iade etmek istediğiniz ürünleri teslim aldığınız tarihi takip eden 1 (bir) ay içerisinde bildirip 7 (yedi) gün içerisinde bize ulaştırabilirsiniz. Bu durumda biz şikayetiniz nedeniyle inceleme yaptırarak ürünün iade alınıp alınamayacağını belirleyen bir süreç başlatıyoruz. Ürün tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren inceleme süresi 15 (onbeş) gündür. Ürününüzün iadesi onaylandığında ürün bedeli (kargo ücreti hariç) ödediğiniz ücretler kredi kartınıza iade ediliyor. Belirttiğiniz sorunun sebebi kullanım hatası olarak belirlendiğinde ise siparişiniz bize yolladığınız haliyle ve faturasıyla birlikte "Alıcı Ödemeli" olarak geri size gönderiliyor.

BÜLTEN ABONELİĞİ